Näin syksyllä on ihanaa lämmittää takkaa ja sytytellä kynttilöitä. Sitä olen kaivannut koko kesän :) Minusta on aina niin ihanan tunnelmallista olla kynttilän valossa.

1950773.jpg

Salama pilasi tunnelman tästä kuvasta..

1950806.jpg

1950824.jpg

On se niin ihanaa istua olkkarissa sohvalla ja vain nauttia tunnelmasta!

Minulla ei nyt oikein ole mitään uusia koru tai hattu kuvia.. Olen kyllä niitä tehnyt, mutta kuvaaminen on jäänyt jo senkin takia, kun kamera on niin huono.

Tänään sain taas paljon pieniä asioita aikaiseksi. Kaitsu on sairaslomalla ja jotenkin on tuntunut, kuinolisi viikonloppu. Aamupäivällä käytiin kaupoilla ja samalla kävin pyytämässä tarjouksen muutamaan kaappiin kodinhoitohuoneeseen. Olen jo pitkään halunnut sellaisen kaapin jossa on piilossa silityslauta. Ärsyttää kun tuo lauta pyörii joka paikassa tiellä. Samalla saisi pyyhkeille enemmän tilaa. Rahaa siis tarvittaisiin jostakin jotta saisin ne vielä tilattuakin.. Viikonloppuna olin töissä, mutta sieltä nyt ei ihan sellaisia summia tule jotta noihin kaappeihin riittäisi.  Tulis jo ne veronpalautukset niin vois ostella kaikkea kivaa :D Keittiöön sain tilattua sen yhden ainoan korkean komeron viime viikolla ja se maksaa maltaita, se kun on pakko ottaa puustellista. Nämä kodinhoitohuoneen kalusteet ei onneksi ole sidottu sinne :)

Sain tuon autotallissa olevan askarteluhuoneenkin melkein kokonaan siivottua tänään, kumma juttu miten se aina räjähtää käsistä... Nytkin siellä oli jos mitä ihmeellistä tavaraa. Tiilileikkuri, rakennusteline, kamalsati laastisia työkaluja ja vielä kaikki minun romut siihen päälle..

Kaitsu yllätti tänään ihanasti, olin juottamassa hopearenkaita kun hän tuli katsomaan mitä teen. Vähän ajan kuluttua hän sanoi, että toi sun poltin on ihan syvältä, mulla on sulle yks lahja. Sain ihan  oman oikean tohon jossa oli pienen pieni suutin jolla on hyvä "tohottaa". Ja siinä iso kaasupullo! Aivan ihana, sillä juottaminen sujui niin paljon paremmin ja tunsi itsensä melkein ammattilaiseksi pelkän työkalun takia :) Tuo toinen oltin saa toimia tästä lähin korupiikki polttimena, se kun pysyy itsestään pöydällä niin ei tarvitse siitä pitää kiinni. Osaa se vaan olla niin ihana tuo minun siippani!