No niin,

Tämäkin päivä meni koulutuksessa, mutta kerrankin voin sanoa, että aika meni siivillä!

Koruja tein tänäänkin muutamia, mutta kuvaaminen saa nyt jäädä huomiseen. Anoppi oli kaupannut minun tekemiäni koruja töissään ja saanut niitä siellä myytyä 95e edestä! Nyt ovat vielä tilanneet muutamia lisää... Ihanaa saada takasin päin noita helmiin käytettyjä rahoja, kun niihin uppoaa kummallisen paljon rahaa!

Huomenna alkaa töissä taas työnteko, tämän alkuviikon, kun olen ollut koulutuksessa. Noh, onneksi on enään 3 työpäivää jäljellä.

Viikonloppuna olemme menossa työporukalla Tallinnaan viettämään pikku-joulua, ehkä sieltä löytyisi jotain mukavaa ostettavaa helmeilyyn tai muuhun askarteluun. Lankoja ajattelin sieltä jonkun verran ostaa, kun siellä on minusta niin ihanat värivalikoimat. Josko niistä saisi jotain kudottua.

Joulukorttejakin sain tänään tehtyä kokonaisen yhden kappaleen, mutta hiljaa hyvä tulee vai miten se menikään? Olen nyt kokeillut 3d tekniikkaa ja vaikka, kuinka innostuin siitä ennen kokeiluani :) Niin huomasin, että tämä ei taida olla kuitenkaan se minun hommani. Aivan liikaa tarkuutta vaativa laji minulle. No täytyy se tehdä nuo valmiiksi jotka olen ostanut. Toisaalta kuvat eivät olletkaan niin kauniita kuin oletin. Tilasin näet arkit netistä ja siellä ne näyttivät paljon paremmilta.

Eläessäni en ole tehnyt yhtäkään ristipistoa ja haaveena olisi kokeilla josko osaisin tehdä joulukortteja... Tallinnasta saattaisi varmaan löytyä apua tähänkin pulmaan!

Nyt taidan vielä hetkeksi mennä kaivelemaan helmipurkkia ennen kuin menen nukkumaan...

Ensi kertaan siis!

Ai niin, olisi mukava jos aina välillä jättäisitte puumerkin kommentteihin jotta tietäisin ketä täällä sivujani käy oikein lukemassa.