Joulu se vaan tulla jolkuttaa... Ja minun syntymäpäiväni...

Pian lähdetään Kaitsun kanssa Lontooseen lomalle ja shoppailemaan. Saa nähdä onko se Kaitsun mielestä lomaa...

On taas vierähtänyt aikaa minun viime päivityksestä. Netti ei taas toiminut ja jouduin taas kerran väittelemään puhelinyhtiön kanssa siitä, että missä vika on. Heidän mielestään ilman muuta meidän kaikissa laitteissa... Appi-ukko  kävi sitten kävelemässä tuolla metsässä ja tajusi yhden puun rötköttävän piuhojen päällä... Noh, nyt sentään toimii.

Koruja olen tehnyt jonkin verran, mutta hopeakoruja eniten. Niitä kaikkia en uskalla tänne laittaa kun osalla sukulaisistani on vakooja joka hoitaa tiedottamisen täältä sivuilta eteenpäin. Korviini on myös kantautunut tieto siitä, että yksi sitkeimmistä tapauksista on jopa selvittänyt kaikki muut nimimerkkini joita olen aikoinani eri paikoissa käyttänyt :) En siis ole vainoharhainen, kun luulen että minua tarkkaillaan...

Kaitsu on tänään lähtenyt työpaikkansa pikkujouluihin Tallinnaan. Minä, kun tulin töistä kotiin odotti minua pöydällä ihana viesti ja suklaarasia. Jääkaappi oli täytetty erilaisilla ruuilla jotten vain kuolisi nälkään... On minulla vain IHANA mies :)

No, mutta tässä nyt muutama kuva joistakin koruistani.

279875.jpg

Tämä on tehty hopealenkeistä ja kelta turkoosista

279876.jpg

Tämä taas hopealenkeistä ja howlite jaspereista

279881.jpg

Tämä on millin langasta 5millin veivillä tehty tuplaköysi...Kuva on todella huono

279884.jpg

Tämä on tehty swarovskin kristalleista, kuukivistä, siemenhelmistä ja hopealangasta.

279889.jpg

Veljelleni tain tällaisen sormuksen, kuvasta ei näe sormuksen kuviointia.

279896.jpg

Tämän rannekorun tein alunperin siskolleni joululahjaksi, mutta se on sen verran kamalan näköinen, että en kehtaa sitä lahjaksi antaa, se jää varmaankin laatikon pohjalle pölyttymään...

 

Huomasin, että tuhannen kävijän raja on mennyt rikki, näistä olen varmaan käynyt itse sivuilla noin 999 kertaa... Kommentteja olisi mukava lukea jotta saisin tietää ketä sivuja käy katsomassa.