Nyt olen saanut virallisesti hoidettua kaikki joululahjat pois päiväjärjestyksestä. Todennäköisesti teen muutamia lisää jos vain ehdin, mutta kaikille on nyt jotakin.

Tänään olen pakannut laatikoita, jotka on tarkoitus siirtää autotalliin. Kyllä ihmisellä voi olla paljon roinaa.. Pelkkiä askartelu /helmeily juttuja minulla on 4 komerollista!!!!!!!!!!!! Ja kaikki ovat ihan tarpeellisia ;)

Josko nyt saisin täällä kotona tavaroille oikeasti tilaa. Onhan se kummallista, että 2 ihmistä ja koira voivat asua näin ahtaasti noin 130 neliön talossa...

Minulla olisi kamala tekemisen tarve, mutta kaikki järkevä tekeminen kuten esim. siivous ei kiinnosta yllättäen ollenkaan. Mietin jo että alanko leipomaan kuiva kakkuja jouluksi, mutta sitten muistin, ettei ne koskaan käy kaupaksi. Meillä kun käy aina niin, että tortutkin jää syömättä. Sitten jälkeen päin harmittaa kun on tehnyt ihan turhaa työtä.

Töihin voisin tietysti koittaa leipoa jotain maanantaiksi, kun sitten tiistaina olen jo lomalla. Meillä kun on ihan nurinkurinen tapa, että synttäri sankari tuo aina jotain herkkuja toisille. Eikös sen pitäisi olla niin, että he muistavat syntymäpäiväsankaria?

Meillä on maanantaina vielä joulujuhlatkin töissä ja siellä menee varmasti myöhään. Täytyisi varmaan pakata jo huomenna tai edes etsiä matkalaukku valmiiksi.

Nyt täytyy mennä jatkamaan hetkeksi tuota pakkaamista ja sitten kannettava laatikot tuonne autotaliin.

3 vuorokauden kuluttua lähdemme sinne Lontooseen ja minulla on synttärit, jos se on jollekkin jäänyt epäselväksi... Lahjoja jos ei ehdi tuomaan ennen, kuin lähdemme niin ne voi aina viedä portaille odottamaan. Appiukko korjaa ne kyllä varmasti talteen :)