Meillä ei töissä meinaa flunssat ja angiinat talttua ollenkaan.

Minulla on taas kurkku kipeä ja lämpöä, mutta onneksi ei sentään angiinaa.

Olo alkaa olla jo niin hyvä ja tylsistynyt, että aloin äsken paketoimaan joululahjoja. Minulla on jo melkein kaikki joululahjat tehtynä tai ostettuna. Muutama enään puuttuu.

Ärsyttää postin hinnat. Kävin katsomassa paljonko maksaisi joululahjojen postitus sisareni perheelle Ruotsiin ja muutama hassu, kevyt paketti tulisi maksamaan noin30€!!!!!!!!! Ryöstöä, ajatelkaa mitä kaikkea voisin sillä rahalla heille mielummin ostaa! Järkevintä olisi tietenkin vain lähettää heille rahaa ja siskoni sitten toimisi ostajana, mutta kun lahjojen ostaminenkin on minusta niin hauskaa!

Päänahkanikin on ihan hellänä, kun olen noin 100 kertaa päivässä  käynyt pääni läpi täikammalla.. Olen saanut päähäni, että minulla on varmasti täitä. Pääni on tutkittu useaan kertaan, mutta kukaan ei ole vielä nähnyt yhtäkään... mutta kaikkihan tietävät kuinka vikkeliä ne pirulaiset voivat olla...

Haastan kaikki ottamaan osaa joulupata keräykseen joka löytyy täältä: http://www.joulupata.fi/cgi-bin/joulupata/default_new.cgi pienelläkin summalla voi osallistua.

Valitkaa tiputusvalikosta vielä HELMETTI niin nähdään kuinka paljon olemme saaneet yhdessä kerättyä. Tottakai jokainen voi itse valita sen, mihin valikkoon haluaa kuulua, tärkeintä on vain se että KAIKKI osallistuvat vaikka edes eurolla!!!

Enää ei ole montaakaan päivää synttäreilleni ja siihen kun vihdoin lähdemme Lontooseen. Ei sillä, ettenkö mielummin makaisi jossain lämpimässä useita viikkoja, kuin tarpoisin vesi sateessa viileässä Lontoossa. Silti on aivan ihanaa päästä pois kotinurkista ja nauttia shoppailusta (siihen asti, kun visa lasku tulee kotiin).

Nyt en jaksa enää valittaa oloani täälläkään joten jatkan sitten , kun minulla on jotain järkevämpää kirjoitettavaa.