Tänne ei juurikaan ole tullut mitään kirjoitettua ja syykin on ihan selvä. En enään tee mitään mitä täällä voisin näytellä... Viime aikoina olen tehnyt saippuoita tässä muutama huono kuva, alusta on ihan kamala, mutta ei ollut aikaa siirrellä tavaroita pois pöydältä :)

467815.jpg

467816.jpg

Kuvassa on appelsiini, banaani ja vehnälese saippuaa...

Minulla kävi taas hyvä tuuri! Tilasin tässä joitakin aikoja sitten Saksasta ja Englannista erikoisempia rasvoja näitä olen säilyttänyt jääkaapissa. Yhtenä päivänä appiukkoni lupasi tuoda minulle talliin jääkaapin, joten en vienyt rasvoja sisälle. No kaappia ei kuulunut ja minä unohdin rasvat kokonaan. Toissa päivänä menin katsomaan kuinka saippuani kuivuvat ja ihmettelin miksi yksi pahvilaatikko oli märkä!

No tietenkin siellä oli rasvani sulaneet, olin laittanut ne muovipussiin jossa TIETENKIN oli reikä. No ei siinä vielä kaikki. Laatikko jonka päälle olin pussin nostanut sisälsi minun kankaitani, kuten esim. Thaimaasta tuomani silkit ym. Kaikki kankaat uivat sulaneessa rasvassa.

Sen enempää asiaa miettimättä otin kankaat pussiin ja heitin ne koneeseen!!!!! Pesun jälkeen avasin koneen ja otin kankaita esiin ja ne oli täynnä rasvakokkareita! Pesukonekin oli paksun rasvakerroksen peittämä... Pesin koneen tyhjillään 90 asteessa mutta rasva ei hävinnyt siltikään. Vasta kun olin pessyt koneen 3 kertaa 90 asteessa en tuntent enään rummussa rasvaa! Kankaat on kai heitettävä roskiin, koska ei se rasva mihinkään irtoa :( Että näin meillä..

Muuten ei meidän elämään kummempia kuulu, alamme kaikki olla suht terveitä flunssan jäljiltä, Leevillä jälleen korvatulehdus, mutta toivottavasti tällä kertaa ei uusi heti perään.

Olemme huomenna lähdössä serkkujeni luokse Lappeenrantaan käymään, ihan vain päiväksi, mutta on hauskaa tavata serkkuja pitkäsä aikaan.

Nyt lähden katsomaan kuinka tuo mies väki selviää renkaiden vaihdosta yhdessä, mahtaakohan Leevistä olla enemmän harmia kuin apua?