No nyt olen muutaman päivän käyttänyt tuota saumuria ja on se vaan oikeesti todella näppärä (minäkö toistaisin itseäni?) Leeville tein tällaisen hatun, tarkoitus oli tehdä siihen sellaiset lohikäärmeen "suomut" mutta ei minulla ollutkaan punaista joten tästä tuli nyt vain tällainen. Ja tämähän on prototyyppi...

986188.jpg

Viikonloppuna laittelin kankaita kaappiin, niitä on ihan älyttömästi niissä pahvilaatikoissa jotka tulivat sieltä huutokaupasta. Kaikki ei edes mahtunut niihin kaappeihin.

Kynttilöitä kastettiin anopin kanssa, niistä tuli lievästi sanottuna persoonallisia. Käsityönjälki niissä on ainakin... Mutta mukavaa puuhaa tuooli pitkästä aikaa ja kyllä se taas onnistuu kunhan vaan muutamia tekee.

Tänään ystäväni Heidi tuli meille opettamaan minulle niiden kestovaippojen ompelua. Sain tehtyä yhden vaipan ja aikaakaan ei menyt kuin vain noin 5h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leevi nukkui oikein kunnon päivä unet, yli 2h reilusti ja se on meidän ukkeliltaharvinaista. Ystävän tytär joka yleensä nukkuu väh. 3h unet meinasi jo herätä tunnin kuluttua, mutta nukahti sitten uudestaan ja nukkui 2h. Taisi nukkumatilla mennä nuo unihiekat ristiin :D

986199.jpg

Sain illalla tehtyä itse yhden vaipan ja aikaa ei mennyt sitä 5h.. ainut, että kun minulla ei ole sitä mainiota nappiprässiä niin en saa sitä loppuun asti  tehtyä. Pilkoin myös kylpytakin ja tein vähän imuja...Ai niin ja ompelinhan aamulla tuonne minun askartelu huoneeseen verhotkin. Olenpas ollut tänään tuottelias...

Huomenna olisi tarkoitus hakea sisko kullosta ja ruveta yhdessä touhuamaan joulumyyjäisiin meneviä tavaroita joten ompelu jää vähän vähemmälle muutamiksi päiviksi.